FAQ

Betalingen
We bieden een breed scala aan betalingsmogelijkheden. Je kunt betalen met Visa, MasterCard, American Express, PayPal en iDeal (Nederland). Alle betalingen worden afgehandeld via een SSL-gecodeerde verbinding.

Belastingvrij winkelen
Klanten die buiten de Europese Unie wonen, zijn uitgesloten van 21% btw. De btw-vrije prijs staat onder de normale prijs. Als tijdens het afrekenen wordt bevestigd dat het factuur- en afleveradres zich buiten de Europese Unie bevinden, wordt de 21% btw uitgesloten van het totaalbedrag van uw bestelling in de laatste stap van het afrekenen.

Douanerechten en belastingen
Afhankelijk van het land waar u woont, kunnen douanerechten of invoerrechten worden geheven. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger van het pakket. We hebben hier geen controle over en kunnen deze mogelijke kosten niet specificeren, aangezien douane- en invoerrechten van land tot land sterk verschillen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw lokale douanekantoor. Uw pakket kan ook door de douane worden vertraagd. We hebben hier geen controle over en kunnen geen details geven over deze vertraging.

Uw bestelling uitvoeren
Na het afronden van het afrekenproces zullen wij uw bestelling direct ontvangen en u een bevestiging per e-mail sturen. Hier kunt u het overzicht van uw bestelling zien en uw bestelnummer vinden. Alle bestellingen worden afgehandeld, gepickt en verzonden binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling.

Verzending
Verzendkosten zijn gebaseerd op het afleveradres. Uw verzendkosten worden tijdens het afrekenen aan u getoond. U kunt de tarieven hier bekijken . Nadat uw bestelling is bevestigd, zullen wij deze overhandigen aan onze verzendpartner PostNL of DHL. Alle bestellingen worden binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling verzonden, behalve voor bestellingen die tussen zaterdag en zondag zijn ontvangen. Let op: we kunnen bestellingen niet onderwaarderen of als cadeau markeren.

Uw bestelling volgen
Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met track & trace nummer en instructies voor het volgen van je pakket.

Geeft terug
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de producten binnen 14 dagen na ontvangst gemakkelijk retourneren of ruilen. Houd er rekening mee dat:

  • U kunt het pakket openen en de inhoud proberen. Als je het wilt retourneren, zorg er dan voor dat er niet met de labels is geknoeid en de retourzending bevat alle originele verpakkingen en / of merchandising.
  • Alle retourzendingen moeten in de originele staat per aangetekende post worden verzonden.
  • Het kan tot 3 werkdagen duren voordat retourzendingen worden verwerkt nadat we deze hebben ontvangen.


Zorg ervoor dat u uw retourzending duidelijk markeert als geretourneerde goederen op douane- of postformulieren. Wij vergoeden alle bedragen die u aan ons heeft betaald, met uitzondering van verzendkosten en verpakking.

Houd er rekening mee dat u bij het retourneren of ruilen van producten uw lokale douanekantoor hiervan op de hoogte moet stellen. Ze betalen u vervolgens de belasting en de aangepaste vergoeding terug of voorkomen dat u ze twee keer hoeft te betalen.

Om te retourneren, verpakt u de doos en stuurt u deze naar het dichtstbijzijnde afleverpunt met ons adres duidelijk geschreven of afgedrukt op het pakket:

Hoogstins
Kinkerstraat 115 - 119
1053 DL Amsterdam
Nederland

Als u uw product wilt ruilen, neem dan contact met ons op zodat we de gewenste kleur of maat kunnen reserveren.

Bij een retourzending storten wij uw betaling (excl. Retour verzendkosten) binnen 14 dagen terug.

Bij een omruiling worden de kosten van de tweede zending niet in rekening gebracht.